Контакти
Ми в соціальних мережах

ГАРАНТІЯ

Шановні покупці! TECHBOOM продає лише якісну та оригінальну продукцію світових виробників. Усі товари, є сертифіковані, та мають гарантію.


Умови заміни/повернення товарів належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний призначенню. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості здійснюється:

  • Якщо він не використовувався;
  • Якщо збережено його товарний вигляд;
  • Споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • Розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.


Пояснення:

Товарний вид: новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Відкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки та батарея закриті захищеними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що не рекомендується пошкоджувати ці елементи упаковки! Також повинні бути відсутні потертості та подряпини на виробі.

Не використовувався: вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні – може авторизований сервісний центр чи менеджер із прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуваннях, слідах використання (файли, фотографії, нотатки, відеозаписи) - магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики та розрахункові документи: так само , цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талона для повернення коштів.

Аксесуари — поверненню підлягають нерозпаковані аксесуари. Якщо є сліди розкриття аксесуара та спроби вторинного запакування (особливо це стосується упаковки або блістерів) — товар повернути неможливо. Коли ж їх можна повернути? Можна відмовитись від покупки, перевіривши його перед продажем.


Шановні клієнти! Будь ласка, перевіряйте цілісність упаковки та комплект поставки товару при отриманні в нашому пункті самовивезення, у присутності кур'єра або у відділенні Нової Пошти. У разі виявлення дефектів або неповної комплектації Ви можете відмовитися від покупки товару. Якщо ж Ви прийняли товар від нашого кур'єра або забрали його з Нової Пошти, претензії щодо неповної комплектації або пошкодження упаковки не приймаються!


ЯКЩО НЕОБХІДНИЙ РЕМОНТ У ГАРАНТІЙНИЙ ПЕРІОД

  • Упакуйте товар в оригінальну упаковку, разом з усіма комплектуючими, вказаними в інструкції, що додається до товару
  • Візьміть гарантійний талон, який Вам було видано при купівлі товару, там зазначені: серійний номер, модель товару, дата продажу та термін гарантії.
  • Разом із гарантійним талоном та товаром, зверніться до одного з авторизованих сервісних центрів.


У разі, якщо сервісний центр не зміг виконати гарантійний ремонт товару, Ви можете обміняти товар або повернути свої гроші. Для цього надайте в наш магазин:

  • Куплений товар в упаковці та в повній комплектації.
  • Гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату товару в нашому магазині.
  • Висновок авторизованого сервісного центру, що підтверджує наявність у товарі «Суттєвого недоліку».


Якщо ж ви знаходитесь не в Івано-Франківську, надсилайте нам товар Новою Поштою:
Івано-Франківськ, склад №7
Тесарівський Андрій Михайлович
066 017 70 49
До посилки необхідно додати гарантійний талон, квитанцію, упаковку, повну комплектацію товару, а також заяву на повернення.


Після відправки обов'язково надішліть номер ТТН на пошту sweettvkalush@gmail.com

Шановні клієнти! Посилки з Нової Пошти забираються двічі на тиждень. Як тільки товар буде забрано та відправлено на діагностику, з Вами зв'яжеться наш менеджер.


УМОВИ ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Стаття 8. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • Пропорційне зменшення ціни;
  • Безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;
  • Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.


Пояснення:

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання . Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.


СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР МОЖЕ ВІДМОВИТИ У ГАРАНТІЙНОМУ РЕМОНТІ У РАЗІ:

  • Порушення безпеки гарантійних пломб;
  • Наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • Порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • Несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • Неправильне заповнення гарантованого талона;
  • Якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.


ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВʼЯЗАННЯ НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ НА ТАКІ НЕСПРАВНОСТІ:

  • Природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • Випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • Пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням у мережі;
  • Пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • Пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • Пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
© 2023 - 2024 TECHBOOM™ Поскаржитися на зміст